بازدید مشاور ریاست دانشگاه در امور بانوان و خانواده از بیمارستان های فجر و بوعلی مریوان

1403/02/18
تعداد بازدید :100

مشاور ریاست دانشگاه علوم پزشکی کردستان در امور بانوان و خانواده ضمن بازدید از بخش های مختلف بیمارستان های فجر و بوعلی مریوان و صحبت با بانوان شاغل در این مراکز، از نزدیک در جریان مهمترین نیازمندی ها و خواسته های آنان قرار گرفت.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی کردستان، لیلا قنبری با حضور در بیمارستان های فجر و بوعلی با جمعی از مسئولین و بانوان کادر درمان شاغل در این بیمارستان از نزدیک دیدار و گفتگو کرد.

وی هدف از حضور خود در جمع بانوان شاغل در این مراکز را دیدار با آنان، بررسی وضعیت موجود و همچنین جمع بندی مشکلات و نواقص بمنظور پیشبرد اهداف امور بانوان و خانواده دانشگاه بیان کرد و اظهار داشت: نتیجه این بازدید و نظرات و خواسته های همکاران به سمع و نظر ریاست محترم دانشگاه خواهد رسید.

بانوان کادر درمان بیمارستان های فجر و بوعلی در این دیدار صمیمانه برخی نیازها و مشکلات حیطه کاری خود را بیان کردند و در خصوص برخی نواقص و چالش ها بحث و تبادل نظر صورت گرفت.

مشاور رئیس دانشگاه در امور بانوان و خانواده در پایان با دکتر هوشنگ پیر فلاح مدیر شبکه بهداشت و درمان و همچنین مهندس فرید شریفی رئیس مرکز بهداشت شهرستان مریوان دیدار و گفتگو کرد و موضوعات مطروحه از سوی بانوان همکار، مورد بررسی قرار گرفت تا با تعامل و هم‌افزایی گامی در جهت رفع این مشکلات برداشته شود و یا در صورت لزوم در سطوح بالاتر دانشگاه پیگیری شود.

سامانه های دانشگاه