تجلیل از کارشناسان بهداشت محیط در مراسم روز جهانی بهداشت محیط

1403/07/22
تعداد بازدید :31

طی مراسمی از کارشناسان بهداشت محیط مرکز بهداشت شهرستان سروآباد با حضور مهند محمدکریم حسینی مدیر و مهندس ابراهیم اخگر معاون بهداشتی شبکه بهداشت و درمان شهرستان سروآباد و به مناسبت روز جهانی بهداشت محیط تجلیل به عمل آمد.

به گزارش روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان سروآباد در این مراسم مهندس محمدکریم حسینی مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان سروآباد ضمن تبریک روز جهانی بهداشت محیط به شعار جهانی این روز اشاره کردند و اظهار داشتند: تحقق و تبیین شعار سازمان بهداشت جهانی در خصوص روز جهانی بهداشت یک زنگ هشداری برای بشریت. تغییرات اقلیمی در حال شکل‌گیری و شاید به نوعی در اکثر نقاط جهان نیز نمو داشته است بویژه در کشور ایران نیز چند سالی است که تغییرات اقلیمی پدیدار شده است خشکسالی‌های پی‌درپی در مرحله اول سبب کمبود آب شده است و در مراحل بعدی کاهش محصولات غذایی و همین دو دلیل سبب بروز خیلی از بیماریها خواهد شد با شعار امسال روز جهانی بهداشت (ایجاد جوامع تاب¬آور از طریق کاهش خطر بلایا و تغییرات اقلیمی و سازگاری با آنها) مسئولیت افرادی که در حوزه سلامت محیط فعالیت دارند بیشتر احساس می‌شود که جامعه را در برابر این تغییرات اقلیمی سازگار کرد و این سازگاری مستلزم یافتن راهکار مناسب و اقدام عملی می‌باشد.

در ادامه مهندس ابراهیم اخگر معاون بهداشتی شبکه بهداشت و درمان شهرستان نیز ضمن تبریک این روز از تلاشهای مهندسان بهداشت محیط مرکز بهداشت شهرستان سروآباد تقدیر و تشکر کردند.

سپس مهندس مصطفی میرزایی مسئول واحد بهداشت محیط گزارشی از اقدامات و عملکرد واحد بهداشت محیط را ارائه نمودند

پایان بخش مراسم اهداء لوح تقدیر به مهندسان بهداشت محیط بود و آقای سلام علی پناه و خانم اسری رمضانی به عنوان نفرات برتر واحد بهداشت محیط در سال 1403 تجلیل گردید.

https://eitaa.com/SalamatSarvabad_2023/313

سامانه های دانشگاه