خانم سونیا خسروی

کارشناسی مدیریت خدمات بهداشتی درمانی از دانشگاه علوم پزشکی قزوین

ارشد مدیریت خدمات بهداشتی درمانی

کارشناس حاکمیت بالینی بیمارستان بوعلی مریوان

کارشناس بهبود کیفیت بیمارستان فجر مریوان

رئیس اداره بهبود کیفیت و ایمنی بیمارستان بعثت سنندج

مقاله:

1-       عنوان: بررسی عوارض بعد از تزریق خون چاپ شده در مجلهNovelty Of Biomedicin دانشگاه شهید بهشتی

2- عنوان: تاثیر آموزش رفع موانع ارتباطی بین پرستار پزشک بر کیفیت خدمات ارائه شده چاپ شده در مجله INTERNATIONAL JOURNAL OF CURRENT RESERCH

3-        

Title of Paper: Survey The role of the marketing mix (7P) in patients tending at university and

social security hospitals in Kermanshah

مجله EurAsian Journal of BioSciences

4-

Title: Explaining the Challenges in Implementation of Third Generation Accreditation

the Viewpoint of Senior and middle managers of selected Hospitals in Kermanshah

مجله: Revista de la Universidad del Zulia

Universidad del Zulia Venezuela

5- عنوان سخنرانی: Investigating the relationship between temperament and level of physical activity of students


سمینار: 3rd International Conference On Agricultural Sciences, Medicinal Plants And Traditional Medicine

6-  Traditional medicine and the role of sleep in improving students' health

سمینار( پوستر): 3rd International Conference On Agricultural Sciences, Medicinal Plants And Traditional Medicine

 

7-  عنوان سخنرانی: بررسی رابطه بین نوع فرآورده خونی و شرایط تزریق با عوارض بعد از تزریق خون

سمینار: همایش کشوری پیراپزشکی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج


ویرایش کتاب:

1. مدیریت سازمانهای پیچیده از تئوری تا عمل (دیدگاه استراتژیک)

مولف: دکتر مهدی ایران نژاد پاریزی

چاپ 1395

2. معماری فرهنگ سازمانی

مولف: پروفسور کمرون و پروفسور کوئین

ترجمه دکتر مهدی ایران نژاد پاریزی

چاپ 1393

3. مبانی مدیریت (در عصر اطلاعات). مفاهیم، تئوری ها و کاربردها

مولف: دکتر مهدی ایران نژاد پاریزی

چاپ 1393


 شرح وظایف:

 1 .هماهنگی و یکپارچه سازی فعالیتهای بهبود کیفیت در بیمارستان
 2 .تدوین برنامه بهبود کیفیت فراگیر بیمارستان در موضوعات بالینی و غیر بالینی (مدیریت،امور مالی،خدمات پزشکی،خدمات پرستاری،خدمات عمومی و پشتیبانی،خدمات پاراکلینیک )
 3 .تدوین سیستم ها و فرایند های بیمارستان منطبق بر اصول بهبود کیفیت طراحی شده
 4 .تدوین شاخص های مهم عملکردی اختصاصی،قابل اندازه گیری ،قابل دستیابی و زمان دار جهت فرایند های مختلف بیمارستان
 5 .پایش مستمر برنامه بهبود کیفیت،داده ها،اقدامات ومداخلات مدیریتی از طریق تحلیل شاخص ها
 6 .تهیه گزارش سالیانه برنامه بهبود کیفیت
 7 .تدوین واجرای خط مشی رسیدگی به پیشنهادات،انتقادات و شکایات در بیمارستان
 8 .تعیین و نشر بیانیه رسالت بیمارستان در سطح واحدهای مختلف بیمارستان
 9 .پیگیری و هماهنگی پیاده سازی استانداردهای اعتبار بخشی در بخش ها و واحدهای مختلف بیمارستان
 10 .تدوین برنامه عملیاتی سالیانه پیشبرد هماهنگ ویکپارچه برنامه های بهبود کیفیت،ارتقای ایمنی بیمار در راستای الگوی اعتباربخشی
 11 .ایجاد نظام جامع مدیریت خطر بیمارستان
 12 .ایجاد نظام گزارش دهی خطاهای پزشکی در بیمارستان
 13 .تصویب وابلاغ خط مشی و روش های دریافتی از واحدها و بخش های مختلف بیمارستان
 14 .هماهنگی در اجرای راهنماهای طبابت بالینی در سطح واحد ها وبخش های مختلف بیمارستان
 15 .اجرا و پایش برنامه ممیزی جامع بیمارستان
 16 .پیگیری برگزاری کمیته های بیمارستانی و رهگیری اجرای مصوبات




 












سامانه های دانشگاه